Believe Træningsforløb

Believe Camp – Styrketræning for begyndere

Lær at løfte rigtigt og kom godt i gang med at styrke din krop. Du får en masse grundviden om hvordan du styrker din krop med alle de forskellige muligheder der findes.


Uanset om dit endelig mål er at løbe en halv marathon eller om du ønsker at tabe ti kilo, er det vigtigt at styrke din krop. Det er ligeså vigtigt som at styrke din kondition og styre din kost.

På dette træningsforløb får du lært at løfte rigtigt, så du ikke overanstrenger din krop og dermed risikerer at få skader. Vi gennemgår sammen de maskiner og andre muligheder du har for at styrke de områder på din krop der er vigtige for at du kan nå i mål med dine ønsker.

Et træningsforløb vil typisk være sammensat som følgende:

Bliv kriger

Skal du også være kriger hos mig? Det hele starter med en gratis forventnings­samtale. Bare klik på knappen herunder og send dine oplysninger, så kontakter jeg dig hurtigst muligt, så vi kan få aftalt, hvornår vi skal mødes.

  • Gennemgang af de fire vigtigste metoder i forhold til dine mål, hvor vi sammen grundigt får prøvet metoderne af og justeret ind til din formåen.
  • Måling af styrke på de 4 vigtigste områder i forhold til dine mål.
  • Herefter træner du med disse metoder i en 4 ugers periode, gerne 2 til 3 gange om ugen.
  • Opfølgende samtale og måling, samt eventuel justering i forhold til hvor stærk du er blevet.
  • Nu træner du igen selvstændigt i 4 uger med 3 til 4 gange om ugen.
  • Afsluttende samtale og måling, samt hvordan kommer du videre.

Du har selvfølgelig under hele forløbet mulighed for at skrive til mig, med spørgsmål og tanker om dit træningsforløb. Jeg følger dig også tæt og kommer med remindere og opmuntringer undervejs i dine selvstændige perioder. Husk når du er i et træningsforløb hos mig er du ikke alene om din træning, jeg er lige bag dig, og vil gøre alt for at bakke dig op og få dig afsted.

Del dette